Presentaran el manifest inicial, els continguts i el pla de treball que han elaborat

L’Acord Social per l’Amnistia i l’Autodeterminació, constituït el passat 30 de març, celebrarà el proper dimecres el seu primer acte públic, on han convidat les principals entitats del país per presentar-los la proposta de treball que han elaborat, el manifest que han consensuat i el calendari de treball que s’han fixat. A aquesta primera trobada, de caràcter informatiu, ja han confirmat l’assistència una setantena d’entitats, entre associacions, sindicats, patronals, organitzacions polítiques i moviments socials. Amb aquest acte l’Acord Social dona el primer pas, que consisteix a presentar públicament la proposta que han elaborat rere uns mesos de reflexions compartides pels trenta-tres integrants del Grup Promotor. L’endemà de l’acte començarà formalment la tasca de recollida d’adhesions a la proposta. Aquest procés d’adhesions serà gradual i està previst que duri fins al mes de setembre i es desenvoluparà principalment a través de reunions bilaterals o sectorials amb les principals entitats i àmbits del país.

[Convocatòria als mitjans de comunicació]
Dimecres 20 d’abril de 2022
16:00 hores (durada estimada 60 minuts)
Llotja de Mar – Saló dels Cònsols